
Je dozen bedrukken, waarom zou je dat doen? Wie kijkt er nu naar de verpakking van een product? Waar je misschien nog niet bij hebt stilgestaan is dat jouw logo op je dozen het imago van zowel je bedrijf als jouw product kan verbeteren. Als je een goede eerste indruk maakt, zal de ontvanger van jouw pakketje sneller weer bij jou een bestelling plaatsen. Die goede eerste indruk zal er niet zijn met enkel een kartonnen doos. Met een originele verpakking zal je product met positieve gevoelens worden onthaald, zal je naam in bekendheid stijgen en zal je meer afnemers kunnen verwachten.
Dozen bedrukken
Om je product te verschepen gebruik je dozen. Hiermee blijft je product vers of beschermd tegen eventuele beschadigingen onderweg. Daarnaast is een verpakking dus wat de ontvanger van jouw verzending als eerste ziet. Jij weet hoe goed het product in die verpakking is, maar weet je afnemer dat ook? Een afnemer die voor het eerst bi jou heeft besteld, zal sneller weer aankloppen als de bestelling hem vanaf moment één bevalt. Dat kan zijn doordat er iets grappigs op de doos staat of dat deze juist heel stijlvol of praktisch in elkaar zit. Je hoeft natuurlijk niet helemaal overboord te gaan qua creativiteit, de doos moet immers zijn functie niet verliezen. Maar een bedrijfslogo, een naam of een goede slogan zullen je opvallen en bijblijven.
Op maat gemaakt succes
Het bedrukken van dozen kan vaak via online drukwinkels. Vooral door de toename van webshops in de afgelopen jaar wordt het dozen bedrukken meer gedaan. Ondernemingen zien de waarde van opvallen, vooral als ze geen fysieke winkel hebben. Vooral bij markten met veel concurrenten op de loer is het goed om net die extra boost te geven aan je onderneming.
Laat een reactie achter